orhan kemal
23.08.2016
Roman rahat okunuyor.Yalnız aşırı düz yazı olduğundan, olayları sadece olduğu gibi aktarıp fazla basit bir dil kullanıldığından, aradığımı bulduğumu söyleyemem.Bu romanla yalnız yöreyi tanıyor insan.Fazla birşey katmıyor insana.
Baskı: Bereketli Topraklar Üzerinde