L
LadyMaria

18.08.2016

6/10

Kitabın konusu ve olay örgüsü çok güzel.Ayrıca erotik kitaptan ziyade gizemli bir kitaptı.Bence çok daha güzel olabilirmiş . Puan kırdım çünkü "geliyor,yapıyor,bakıyor vb." zaman dilimli kitapları sevmiyorum.Birde Savannah ve Cole arasındaki aşkı pek hissedemedim.Potansiyel varmış fakat değerlendirilemediğini düşünüyorum.Umarım diğer kitaplar daha güzel olur.

Baskı: Kırılmış (Broken Trilogy #1)