ihsan oktay anar
26.03.2013
ihsan oktay anarın okuduğum 3. kitabı.bundan başka puslu kıtalar atlası ve amatı okudum. diğer kitapları gibi büyülüydü fakat sıkıldığım bölümler de çoğunluktaydı. amatta olduğu gibi bunda da istediğim hazzı alamadım.
Baskı: Suskunlar