İ
İremİvgin.

04.07.2012

7/10

Boş yere Süslenme bitti. Güzeldi,komikti. Gülmek için birebir ve o alıntılar ah doğru çok doğru :D Karakterler çok ama çok hoştu. Charlie,Allahım ne komedisin sen Drew : Canım yaa :D kitaptaki en sevdiğim karakter. Jordan : Eh idare edersin :D Gece gece iyi güldürdü beni sağolsunlar. ‘’Asla telefon başında bekleme.’’ Bir sürü güzel alıntı vardı sağolsun ve hani cidden komikti. Eh önerilir… :)

Baskı: Boş Yere Süslenme (Charlize Edwards Serisi 1)