B
busra96

29.01.2014

8/10

Harika bir seriyi daha böylece bitirmiş olduk :( Çok özgün çok akıcı ve bir o kadar da eğlenceliydi. Kesinlikle okunmalı gülünmeli anlatılmalı.

Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)