kerstin gier
29.01.2014
Harika bir seriyi daha böylece bitirmiş olduk :( Çok özgün çok akıcı ve bir o kadar da eğlenceliydi. Kesinlikle okunmalı gülünmeli anlatılmalı.
Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)