H
hüma

28.03.2018

6/10

Eh istenin ötesin e geçemedi bence ilki daha iyiydi ama çeviri bundada acayip kötüydü 😥bu yuzden kitap malesef vasat sınırında dolaşıyor

Baskı: Başmeleğin Öpücüğü (Lonca Avcısı, #2)