nalini singh
28.03.2018
Eh istenin ötesin e geçemedi bence ilki daha iyiydi ama çeviri bundada acayip kötüydü 😥bu yuzden kitap malesef vasat sınırında dolaşıyor
Baskı: Başmeleğin Öpücüğü (Lonca Avcısı, #2)