
Tess'in Gözyaşları (Monsters in the Dark, #1)
pepper winters
7/10
Kitabin başlarini hiç sevmedim.Tess iyi direndi ama sonradan çok sacmaladi.Q ise ayri bi olaydi.Dark erotizm türünde seviyorsaniz belki begenirsiniz.İkinci kitaba hic gerek yokmuş ama seri olunca mecburen devam edeceğim.😩 Okuyup okumamak size kalmış 😉
Baskı: Tess'in Gözyaşları (Monsters in the Dark, #1)