michael lee west
12.08.2014
İlk kitabı severek okumuştum ancak serinin ikinci kitabında hayal kırıklığına uğradım.Yazar sanki sırf yazmak için yazmış.bazı yerler beni inanılmaz sıktı.Türüne göre uzun bir kitap.Umarım Üçüncü kitap bundan daha güzel olur.
Baskı: Geçmişin Gölgesinde Aşk