
Vazgeçtim
kahraman tazeoğlu
Ö
ölümsüzlüksuyu
05.09.2016
7/10
Etkilendiğim kitaplar arasına girdi diyebilirim. Kitap okurken nadir ağlarım aslında ama ''Vazgeçtim'' de sonunda hıçkırarak ağladım... Sonunun böyle bitmesini beklemiyordum çok güzeldi. :)
Baskı: Vazgeçtim