Vazgeçtim
Vazgeçtim

kahraman tazeoğlu

7/10

Etkilendiğim kitaplar arasına girdi diyebilirim. Kitap okurken nadir ağlarım aslında ama ''Vazgeçtim'' de sonunda hıçkırarak ağladım... Sonunun böyle bitmesini beklemiyordum çok güzeldi. :)

Baskı: Vazgeçtim