ıtalo calvino
15.09.2014
Yazarın okuduğum ilk kitabı olup beni bayağı eğlendirdiğini ve akıcı olduğunu söyleyebilirim. Çocuk kitabı olmayıp da böyle resimli cicili bicili olmasını ayrıca sevdim. Herkese tavsiye edebileceğim fantastik bir hikayeydi.
Baskı: Ağaca Tüneyen Baron