E
efendi zibidi

06.02.2017

8/10

Steinbeck'in kitaplarını hep çok inandırıcı ve iyi işlenmiş buluyorum. Bu romanın da sadece sonu biraz koştur koştur bitse de genel itibariyle zevkle okudum.

Baskı: Tatlı Perşembe (Sardalye Sokağı #2)