julie garwood
07.09.2016
Şimdiye kadar okuduğum en akıcı ve en güzel İskoç romanıydı ! Normalde bir kitabı tekrar okumayan ben bu kitabı tekrar tekrar okudum . Kesinlikle okunmaya değer bir kitaptı ve bence yazarın en güzel kitabıydı ! <3
Baskı: Gelin (Lairds' Fiancées, #1)