A
ARKHE

23.03.2020

3/10

İlk üç kitaba nazaran biraz daha okunabilir bir kitap olmuş. Yazarın anlatımı az da olsa daha iyiydi. Hikayeyi Dört'ün gözünden izliyoruz. Çoğunlukla Beatrice öncesi olayları işlediği için o buram buram sözde romantizm kokan paragraflar okumak zorunda kalmıyoruz. Taklit ve kötü bir seriyi bitirmiş oldum.

Baskı: Dört (Uyumsuz, #0.1-0.4)