Yeni Dünya
Yeni Dünya

sabahattin ali

E
evdeyokum

12.06.2015

5/10

Sabahattin Ali romanları okuduktan ve kesinlikle beğendikten sonra yazımını bu kadar beğendiğim birinden ilk öykü kitabıma da başlayabilirim edasıyla elime aldığım bi kitaptı. Öyküler iç dokusu basit ama gidişatı güzel olan öykülerdi. Bu basitlik belki de öykü kültürüm olmayışından doğan saçma bi yargım ve romanlarına sadık olduğum birinden çok şey beklememdi. En nihayetinde öykü sevmediğime karar kıldım...

Baskı: Yeni Dünya