
Kayıp Kedi
caroline paul
O
ozgevedugme
03.06.2014
8/10
mutlaka okunmalı diyemem, kedi sahibi ve kedilere aşık birinin yaşadıkları ancak kedi sahiplerinin anlayabileceği bir kitap, ancak Fibby'yi okurken, gözyaşlarımı tutamadım ve kitap bittikten sonra kedime sımsıkı sarıldım
Baskı: Kayıp Kedi