hüseyin rahmi gürpınar
26.09.2018
Kirkok ve Agop karakterlerine bayıldım, çok tatlılardı. Sonuysa ayrı bir güzeldi. Okuması çok keyifli bir kitaptı.
Baskı: Efsuncu Baba