asude
04.10.2016
Güzel bir kitaptı ama yorumları okuyunca beklentim öyle arttıki kitabı bitirdiğimde bumuydu yani dedim çok çook daha güzel hikayeler okumuşluğum var
Baskı: Beni Sev Diye