ayşe kulin
05.12.2012
Ayşe Kulin'in okuduğum ilk kitabıydı, bence bu kadın sadece anı yazmalı, hayat hikayeleri yazmalı... Onda yakaladığım bu tadı başkasında yakalayamıyorum. Füreya'ya ise ayrıca hayran oldum.
Baskı: Füreya