
İnsan Olmak
engin geçtan
L
lâlkalemâi
12.12.2020
10/10
Daha bu yıl tanıştım yazarıyla.. Niye bu kadar geç kalmışım; bu da ayrıca düşündürür okuduğumdan beri.. Farkettiğim kadarıyla Engin Hocadan istifade edip ondan hiç bahsetmeyenler var ve onları teşhis etmek de ilginç geliyor.. tuhaf bir his; öfke, üzüntü ve farkındalığiın verdiği hayret karışımı... Okurlarını aptal yerine koyanlar aldıkları görünmez not ve acı gerçekle illa ki yüzleşecek... Elbette okunması tavsiye edilir..
Baskı: İnsan Olmak