
Güneşi Uyandıralım (Zeze, #2)
josé mauro de vasconcelos
10/10
"-Hangi öteki güneşi, Adam? Çok büyük olanbunu tanıyorum bir tek. - Daha da büyüğü olan bir başkasından söz etmek istiyorum. Yüreğimizde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimizi de uyandırmak için göğsümüzde uyandırdığımız güneşten." Tek kelimeyle muhteşemdi...
Baskı: Güneşi Uyandıralım (Zeze, #2)