
Nietzsche Ağladığında
ırvin d. yalom
10/10
Herkese tavsiye ettiğim 'çok güzelli, harikalı, müthişli' bir kitap... Beni doyurdu kesinlikle. Lise yıllarımda öğretmen zoruyla okuduğum ve baştan sevmemeye karar verdiğim bir kitapken nasıl herkese tavsiye ettiğim bir kitaba dönüştüğünü tabiiki anlatmıyorum. Okuyup görülmeli.
Baskı: Nietzsche Ağladığında