B
betfln

18.02.2015

3/10

Okuyan Us yayın evini normalde severim, eğlenerek okurum ama bu kitap çok saçma geldi, kesinlikle doğru dürüst olay örgüsü bile yok.

Baskı: Keşke Ben Uyurken Gitseydin