french oje
18.02.2015
Okuyan Us yayın evini normalde severim, eğlenerek okurum ama bu kitap çok saçma geldi, kesinlikle doğru dürüst olay örgüsü bile yok.
Baskı: Keşke Ben Uyurken Gitseydin