E
eskiz

18.01.2013

4/10

Kitabın ismine fazla aldanmamak lazım.Başlangıçta uyandırdığı etki, "sanırım bundan birşey çıkacak " olsa da, sonraki sayfalarda, din anlayışını empoze etmeye çalışır bir imaj çiziyor.Yanlı bir çizgisi var.

Baskı: Nietzsche ve Babaannem