E
efendi zibidi

31.10.2016

7/10

Yazarın hayalgücü çok üstün kurgu tekniği ortalama ve yazım dili çok acemice. Aşırı basit bir dili vardı ve bu beni hiç tatmin etmedi. Velhasıl son öykü çok iyi bir göndermeydi; yoksa daha düşük bir puan verecektim.

Baskı: Güneş Hırsızları