B
Buk@

22.09.2011

10/10

Harris yine konuşturmuş valla.Süperdi kitap.Aksiyon tam gaz devam etti bütün kitap boyunca.Seri hiç monotona bağlamıyor en çok bunu seviyorum.Eric vardı ama azdı.Ben Cadı Ölüsünde ki gibi bol bol Eric istiyorum kardeşimQuinnden de kurtulamadık.Uyuz dazlak.Hiçde sevmem dazlakları.Sookie tekmeyi bassada kurtulsak Ericde hatırlasın artık da bizde rahata erelim. Tavsiye ettiğim serilerdendir.Mutlaka okuyun.

Baskı: Hepimizin Ölüsü (Sookie Stackhouse, #7)