H
hergene54

02.11.2016

8/10

Ben beğendim.Samimi ,keyifli ve romantik bir İskoç aşk hikayesi anlatılmış.Okunmaya değer olduğunu düşünüyorum.Tavsiye ederim.

Baskı: Yeminimi Bozana Kadar (Highlander #2)