H
HelenBlack

08.02.2015

9/10

Elimi verdim, kolumu kaptırdım bu seriye. Anlatımının güzelliğinden midir, karakterleri epeyce benimsememden midir bilemem ama elimden bırakamıyorum bir türlü *-*

Baskı: Otostopçu 2 Evrenin Sonundaki Restoran