U
ucsuzkalem_

09.08.2012

3/10

Hikaye ve olaylar sade dille anlatılmış. Çok beğenenler de var ama benim için fazla ilgi çekici bir kitap olmadı.

Baskı: Ateş ve Buz (Buchanan, #7)