D
Denizgözlüm

10.09.2014

8/10

Canan Tan'ın bütün kitaplarını çook seviyorumm..PİRAYE,YÜREĞİM SENİ ÇOOK SEVDİDEN SEVDİDEN SONRA BU KİTAPTA ÇOOK GÜZELL...:))) Elinizden bıraka mıyorsunuz..Bir aşk bu güzel anlatılabilir.Yanınızda selpak bulundurun bence..

Baskı: En Son Yürekler Ölür