kathryn hughes
14.04.2020
Çok iyiydi. Sonuna kadar merak içinde okudum. Hikaye içinde üzüldüm de , öfkelendim de... farklı olmasını istediğim yerler vardı ama yazarın tercihi... ayrıca hayatın gerçekliği... Okuyun derim.
Baskı: Kaybolan Yıllar