
Kalbimi Çaldın
rita hunter
2/10
Pek beğenmedim.Yaşanılanları bir kadının bir erkeğin düşüncelerinden ayrı ayrı tekrar okumak yorucu ve sıkıcı geldi.Bir de kitaptaki yan karakterler diğer yazarların karakterleriydi sanki.Diğer yazarlara ithaf falan var mı diye baktım ama birşey göremedim.
Baskı: Kalbimi Çaldın