
Yazgı
julie garwood
H
Hayata devam
22.10.2012
10/10
Okudum bitirdim çok yine çok eğlendim:) JG seviyorum <3 Madelyne'nin her zaman gerçeği söylemesi bazı diğer kadın roman kahramanlarından çok farklıydı ayrı bir lezzeti vardı '' aman bunu demeyeyim yanlış anlaşılırım,kendime saklamalıyım'' gibi tripleri hiç olmadı Hele en sonlarda bir kaç kere''ben büyük badire atlattım'' demesi yaşadıklarını yeni idrak etmesi pek hoştu Bornoz, lamba ve paradoks (yunanca kökenli batı dillerine 17. yy.da girmiş çünkü..) gibi kelimelere takılmadım değil
Baskı: Yazgı