Kül Gibi Kar
Kül Gibi Kar

sara raasch

N
nrchn

22.11.2016

8/10

aslında süper bir ütopya ,harika bir kurgu amaaaa bazı betimlemeler kafamda canlanmadi nedense .sihirin serbest kalması ,nereye gittiğini anlatmasi ,bağ falan biraz kafam karıştığı için birkaç kere tekrar dikkatle okumaya çalıştım. bunlar dışında çok güzel bir kitap ;)

Baskı: Kül Gibi Kar