H
hennamey

23.07.2014

10/10

Ah ,Ateş Kadehi diyince bile içim bir hoş oluyor.Nasıl güzeldi.Hem güldürdü ,hem ağlattı.

Baskı: Harry Potter ve Ateş Kadehi (Harry Potter, #4)