wendy higgins
08.12.2016
Uzun zamandır okurken bu kadar gülmemiştim ,bilmiyorum bana çok eğlenceli ve hoş geldi.... herşey tam tadındaydı hemen okumak ve bitirmek istedim .... OKUYUN ,bişey kaybetmezsiz canlarım :)
Baskı: Tatlı Şeytan (The Sweet Trilogy #1)