orhan pamuk
02.01.2017
çok genç yaşında yazmasına rağmen çok güzeldi ama dostoyevsk kitaplarınıi okur gibi hissettim ya da diğer benzer klasikleri
Baskı: Cevdet Bey ve Oğulları