B
bstmlg

02.01.2017

8/10

çok genç yaşında yazmasına rağmen çok güzeldi ama dostoyevsk kitaplarınıi okur gibi hissettim ya da diğer benzer klasikleri

Baskı: Cevdet Bey ve Oğulları