
Tatlı Hesaplaşma (The Sweet Trilogy, #3)
wendy higgins
10/10
of of neler oluyor demeden duramadım. pek melek seytan savaşını anlamamakla birlikte kafam karışmadi desem yalan olur.biraz kafam yandı hatta diğer seytanlar nereye gitti diye neyse neyse okuyunca yorum yazında anlaşılsın . serinin 4 kitap olduğunu işlerin uzayacağını sanıp sonunda 6 yıl sonrasını görünce gözlerım yerinden firladi ve o kadar gülüp eğlendikten sonra bi tek o kısımın dokunmasıyla ağlayıp da sonra deli misin diye kendimle çelişkide kalmadım değil hani :/ 4.kitap kaidan gözündenmis. bakalım küfürlü konusmayi seven kaidanin kitabı komik mi olacak yoksa normal mi gidecek :) ;)
Baskı: Tatlı Hesaplaşma (The Sweet Trilogy, #3)