S
SiHiRLi_PeRi

18.05.2015

10/10

Cok güzel bir kitaptı gizemli basladı ebey ne oluyor yaa diye iç geçirdim :) Aksiyonu heyacanı boldu 2. Kitabı cok merak edıyorum.

Baskı: Kaçınılmaz (Öngörü Serisi #1)