K
KARTALONA

05.01.2017

8/10

George Orwell'in okuduğum ikinci kitabıydı. Okumadan önce hakkında çok fazla övgü duyduğum bir eserdi. Okuduktan sonra tüm övgüleri hakettiğini anlamış oldum. okudukça okunası gelen, okudukça düşündüren bir eser.

Baskı: 1984