george orwell
05.01.2017
George Orwell'in okuduğum ikinci kitabıydı. Okumadan önce hakkında çok fazla övgü duyduğum bir eserdi. Okuduktan sonra tüm övgüleri hakettiğini anlamış oldum. okudukça okunası gelen, okudukça düşündüren bir eser.
Baskı: 1984