E
Elysion

05.01.2017

8/10

Serinin ilk iki kitabına göre daha hareketliydi. Alexander ve Nikolai'ye üzülmedim desem yalan olur. Ne buldun o Malyen'de bilmem ki Alina :) Nikolai ve Alina arasında geçen diyaloglar çok güzeldi. Bir seriyi daha bitirmiş olduk :)

Baskı: Çöküş ve Yükseliş (The Grisha, #3)