D
dekadans

13.03.2013

10/10

Yaşanmış bir hayatın özeti bu kadar mı sıradışı ve bu kadar mı harika olabilir diye sordum kendi kendime okurken. Okuduğum en iyi şeylerden biriydi. Kitabın içine öyle iyi girdim ve Bombay'ı öyle benimsedim ki yaşadığım gerçekliği bir süreliğine kaybettim. Toparlanamıyorum gerçekten...

Baskı: Tanrı'nın Huzur Bahşettiği Shantaram