L
LadyMaria

01.10.2015

7/10

Her yönüyle çok basit bir kitaptı.Puanı konusunda biraz bonkör davrandığımı kabul ediyorum.Reading Slump döneminde olduğum için kitap bana iyi geldi.Tek takıldığım şey kitabin kapaği oldu.Kapaktaki iki figurde erkeğe benziyor 😁 Biri beni aydinlatsin 😄 Cerezlik kitaplari sevenlere tavsiye ederim.

Baskı: Teklif