kristin cashore
13.01.2017
Bence ilk kitaptan daha iyi. Başka bir hikaye anlatıyor. Nasıl bağlayacaklar ilk kitapla merak ediyorum. Belki de serinin son kitabında bağlarlar..
Baskı: Ateş ( Yedi Krallık Üçlemesi, # 2)