k. a. tucker
20.05.2018
İlk 3 kitap içinde en beğendiğim oldu. Sırada sonuncu ve de 4. Kitap var. Seri hakkındaki genel yorumu seri sonuna saklıyorum.;-)😉
Baskı: Sadakat