nalini singh
23.01.2017
Konu güzel devamıni kesinlikle okimak istiyorum .... ama sanki çevirirken eski türkçe kelimler kullanmak beni biraz yordu ,acip baktim ne demek istemiş diye .tabii kültür acisindan iyi birşey 😄
Baskı: Meleklerin Kanı (Lonca Avcısı, #1)