
Hercai (Kayıp LordlarSerisi #4)
mary jo putney
6/10
Seri içindeki en az sevdiğim kitap hercai oldu.Bazı bölümlerde çok sıkıldım bazı yerleri sevdim.Açıkçası puanlamada kararsız kaldım.Genel olarak değerlendirdiğimde ortalama bir kitap olduğunu söyleyebilirim.Okumak istiyorsanız beklentinizi yüksek tutmamanızı tavsiye ederim.
Baskı: Hercai (Kayıp LordlarSerisi #4)