S
sibelmert

30.01.2017

8/10

Bildiğim,sevdiğim birkaç yazarın kitabı haricinde son dönemde çıkan bu tarz fantastiklerde yaşadığım hayal kırıklıklarından (süt içen iblisler,light vampirler gibi :P ) sonra Bitten ilaç gibi geldi. Umarım seri aynı güzellikte devam eder... http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2017/01/kelley-armstrong-btten-women-of.html#more

Baskı: Bitten (Women of the Otherworld Serisi 1)