Panik
Panik

jeff abbott

I
inci16

04.05.2015

5/10

yazarın okuduğum ilk kitabıydı uzun zamandır merak ettiğim bir kitap olmasına rağmen beklentilerim karşılamadı pek ama yine de güzeldi çok sıkılmadım çok heyecanlı da diyemem sıkılmadan okunuyor diyeyim:) aksiyon ve şaşkınlık oldu ara ara ama bilinen iyi denebilecek seviyede bir polisiyeydi okunabilir:)

Baskı: Panik