tess gerritsen
09.03.2017
Alışılmışın dışında bir Tess kitabı.. Sonunda yine yok artık dedirtti ama bu sefer korku değil de dram yüklüydü kirap.. Tek pişmanlığım keşke hamileyken okumsaydım :)
Baskı: Ateşin Şarkısı