M
MERAL

19.04.2013

5/10

Nora Roberts'in okuduğum en kötü hatta tek kötü kitabı ki yazarın neredeyse Türkiyede yayınlanmış kitaplarının yarısından fazlasını okumuş biri olarak böyle söylüyorum.

Baskı: Yarın ve Daima (Inn BoonsBoro Trilogy #1)